Monday, June 30, 2008

Demam



U all, arini saya demam. Ntah naper tetiber jek saya raser x sedap badan. Akceli dari malam tadi lagi saya demam. Ingatkan biler dah mkn ubat elok la demam ni. See betapa baik nyer saya (ceh puji diri nmpk) demam pun datang keje. Ada banyak yg saya nak citer pasal xtiviti saya sepanjang cuti aritu. Dari kisah besday my Mama dan gi Melaka. Tapi sori la sbb nak taip pun x larat. Dah la opis ni sejuk ber+ lagi la demam saya ni. Tu jer saya nak bgtau. kalu sok saya dah sihat Insyaallah saya update yer................. daaaaaaaaaaa

~ psst selendang biru tu baru beli hik demam pun sempat lagik nak promote.

5 comments:

FaizFarwizah said...

alaa siyannn..demam ek.. aiman bg hint gak nyer tak?..

FaizFarwizah said...

** iman.. alaa silap lak.. aiman tak kisah..

ina's said...

TIDAKKKK...

ietams said...

ala.. ciyannyee rajin lak ko demam skrg ni eh..
hahaha.. iman bg hint kot ek kak kan..,
demam ehem..ehem..

Zu Ismail said...

alah sian tuh...demam makan ubat yer...

makcik bawang