Tuesday, June 24, 2008

very the..........

Salam.... hihihi... patut nyer semlm saya dah up date blog nih tapi dari pagi sampai ke ptg saya very the bz ler pulok. Pagi tu ada meeting bahagian. Saya paling suker meeting. Bukan aper, sbb ada mkn free. Jimat duit acik!!! Ha ha ha... makan jer yg ingat. Meeting kali nih saya x kena hentam tu yg saya suker banget!!! Pas meeting terus dpt keje. URGENT!!! dan mesti disiapkan sebelum kul 3. Huk alah pala otak mu..... Huaaaaa..... dah la kena wat dlm power point pastu banyak lak tuh. Yg buat mata saya ni jadi separuh juling ialah tulisan dia bapak punyer kecik. Puas la saya telek sana telek sini. Dah la saya ni rabun. Pastu dlm bahasa omputih lak tu. "BERKHIDMAT UNTUK NEGARA" punyer pasal saya buat gak. Ha.... amik ko x bergerak langsung. Sampai luper nak minum, gi toilet pun biler betol2 x tahan. Pssssttt..... harap2 leh dapat anugerah cemerlang...hik berangan la.....x der makner nyer....
Semalam kan besday mama saya.... secara kebetulan kawan saya pun sambut besday sama tarikh dgn mama saya. Cumer tahun jer lain2. Nama kawan saya tu saya cumer panggil kak Mon. Sian dia sbb nak kena operate arini (24/6/2008). Kalu jadi gi lawat dia time rehat nnt saya tepek kat blog ni. Sebenor nyer saya lum plan nak bagi ape kat mama saya. Ye la kan gaji lum masuk lagi so paham2 ler..... Tapi saya dah plan something tuk dia... syyyyyy... saya xnak bgtau dulu nnt kalu x jadi x syok lak. Saya janji nnt saya tepek kat blog nih eh. U all tgk la gambor2 yg sempat saya snap sebelm meeting start. Dan paling HARUS ialah makanan tu kena highlight skit.


Tgh boring saya pun snap la agenda nih


Wajah hepi saya dan As sbb x kena hentam


Tu yg sayup jer muker dia Tuan Saiful, Pn. Saidah(tudung biru), Cik Zanna, Yati n As sambil mempamerkan wajah boring beliau. Yg lain x smpt amik sbb Dato' dah masuk.


Saya... tugas saya bukan amik minit mesyuarat tau tapi amik makanan. Persoalan nyer naper diriku nmpk gemok???? TIDAKKKKKK........







Nasi lemak, ayam goreng,karipap dan (ntah xtau aper nama kuih tu)
Air teh slllrpppp tedap tau dan inci pewot x bertambah sbb tengahari saya x mkn... hiiii







Itu saja laporan saya untuk ari semalam.... Tenkiu

No comments:

makcik bawang