Friday, June 20, 2008

Jumaat yg bertuah

He he he... saje jek nak share ngan U all. Maser rehat tadi saya temankan As. Memula kiteorg gi post opis JPM sbb As nak idupkan lesen dia. Pastu gi BPH sbb As nak mohon kuarters. Saya doakan beliau dan family beliau dapat dok kuarters yg diidamkan kat presint 18. Pastu As nak gi Carrefour Alamanda sbb nak tukar minuman Nutrigen yg dia beli on 17hb aritu. Ghuper2 nyer dah expired seminggu yg lalu U all tau!!! Ish.... ish....ish.... camno tu? Saya dan As pun gi kat kaunter tu then As pok...pek....pok...pek.... 100x (buleh ker??) Memula dorang mcm x bagi pastu nasib baik ada bukti resit. Ha...... terdiam budak tu. Pesanan penaja tuk U all ialah len kali kalu nak beli barang tgk tarikh dan simpan resit ok... Sementara dorang nak tukarkan yg baru dorang suh saya dan As isi borang survey. Kat borang tu dorang mintak pendapat tuk bagi perbaik dorang punyer servis. saya dgn bangga nyer menulis:


HARAP DAPAT KEKALKAN HARGA MURAH DARIPADA HARGA PASARAYA YG PERNAH SAYA PERGI...

U all rase tang maner silap nyer ayat tu??? Mcm ada yg x kena jek. Mase tu saya x ready aper2 pun suddenly jek dorang bagi borang tu kat sana. Lantakkk la... Pas settle segala tuk tukar-menukar budak kat kaunter tu bagi hamper kat As. Wahhh... ini sudah bagus. Pssstttt... dorang nak kaber kesalahan la tu. BODEKKKK!!! Tapi.... tuk saya xde dan of course ler saya hanyer peneman As kalu saya pun tukar barang expired, memang hamper tu milik saya jugak. Berseri-seri muker si As. Ngalahkan pengantin. So kalu U all nak hamper gak marilah kiter beramai-ramai beli barang expired kat Carrefour then gi tukar. Ada syarat tu hanya 8 hari selepas pembelian. Ingat 8 hari...LAPAN...EIGHT... (aaaaa... bahasa lain xtau). Meh kite tgk mcmana ghuper hamper tuh.



Ni lah Hamper yg kini menjadi milik As




Nutrigen ni selain mengandungi DHA ia jugak mengandungi hamper??
Ye ker???



Hanye itu sajer yg saya nak share ngan U all. Tenkiu...

1 comment:

FaizFarwizah said...

aduss..ngko ni sob..memang btul la.. taknak sound2 akk... dah pos opis tu kat sni.. buleh je kita jmpa.. bph tu.. 1 'bilding' jer ngan opis akk ni...ngko memang...

makcik bawang