Thursday, June 19, 2008

Makan....


Gambar ni mase dlm van Abe Mizi. Mase ni kiteorg nak gi makan kat Bukit Puchong. Sedap tau makanan kat sana. Kiteorg makan kat Restoran Tuan Faridah. Saya x kuar walau 1sen pun sbb Abe Mizi nak blanjer. Tima Kasih daun keladi Abe Mizi sok leh blanjer lagik. Hep! kiteorg bkn gi 2 org eh, ada lagi 3 org yg ngikut. Lagi pulak Dato' xde tu yg kiteorg dapat mkn jauh dari Putrajaya. He he he.... Time Dato' xde nih la kiteorg nak enjoy dan mempergunakan bilik beliau tuk posing2. Kalu dia ada masing2 menikus. Yihaaa... mari kite enjoy....

Saya ngan As masa tgh mamam HARUS tuk posing

Kak Pah dan Yati (saper Yati???? tetttt.... cuber teka??)

Abe Mizi malu2 nak tgk kamera. Dia ni la org bertanggungjawab tuk kuarkan duit. Ha.. ha.. ha... tenkiu

Saya, As n Yati (dlm van lepas pewot dah kenyang)

Sori la U all saya luper nak snap gambor makanan. Menu arini ialah Ayam kmpg goreng, sambal belacan, kerabu pewot, sayur kacang ngan ati, kuah kari, paru goreng. Slrrpppp tedappppp tauuuuuu......cop! inci pewot saya dah bertambah... huaaaaaa... salahkan Abe Mizi...

Berangan nak jadik Dato'. Ampunnnn... Dato'...

No comments:

makcik bawang