Thursday, June 19, 2008

Sambung balik....(wah mcm cerekarama lak)

Sebenornyer banyak lagi kenangan saya nak citer kat blog nih tapi bila dah makan tetiber jek saya ilang ingatan. Nak kate x bacer Bismillah maser mkn saya bacer. Iskk... isk.... (sambil tepuk pala sendirik) Ha.... saya paling suker time kat bilik study. Study ala kadar tapi borak jek yg lebih. Maser kat bilik study saya semeja ngan Eita, Zai n Along (Linda). Tengah kusyuk wat homework (kusyuk ker????) tetiber ustazah cute dtg.... bunyik nyer mcm nih....
"Assalamualaikum... saper nak beli nasi lemak, kuih??" Maser tu buku ntah kemana tapi mkn yg diutamakan. Ustazah ni siang ngajar mlm nyer jual-menjual kat asrama. Saje jek nak ngabiskan duit orang tau...... Tapikan nasib baik dia masak sedap. Saya paling suker beli nasik lemak xpun kuih bom. (ala... cekodok pisang yg besor penumbuk tu la..) kadang2 dia jual burger. Lain ari lain menu. Bila dah kenyang kiteorg xyah gi minum malam lagik. Kadang2 minum malam bukan nyer sedap sgt. Biskut lemak ngan milo x baper nak raser milo. Ishhh.... kedekut tul la makcik dewan mkn nih. Satu lagi perangai kebanyakkan budak asrama ialah bergambar. Saya tau bukan saya sajer yg mcm tu tapi U all pun... Perangai suker bergambor. Kunun2 nak wat kenangan nak tunjuk kat anak cucu la....Sambil tu leh compare size dulu ngan size skang. Sesaper yg maintain tahniah la dari saya. Huaaaaa........ tepuk2 untuk diri sendirik. Memandangkan duit blanjer harap mak bapak so saya dan kawan2 share duit tuk beli kodak. Pastu bahagi2 la. Posing memasing ngalahkan artis. Sori gambor x dpt tepek disini. HARAP MAKLUM!! Adoiyai naper la maser saya tgh wat blog nih ada jer iklan.... pastu mula la saya ilang ingatan. U all fenin ker bacer citer nih?? Xpe xpe kalu fenin pi hantok pala kat dinding. kompom elok pas 5 minit. Keh... keh... keh... Skang ni kebanyakan kwn2 saya ada yg dah jadi mak org (mcm saya), bapak org, yg tgh tggu nak jadi mak or bapak org, tgh mencarik pun ada dan jadi orang-orang (hiiiii..hihhh). Kalu sesaper yg terbacer blog nih cepat2 arrangekan wat re-union. Last year ada gak wat tapi tuk kelas saya jek. Best tapi x ramai yg join. Saya paling x sabor nak jumper Puan Zulie. Yg lain pun x sabor gak nak jumper. U all sila la tgk gambor maser re-union aritu. Ni sebahagian jek. Nak tgk yg lain meh dtg umah. Woppp!!! datang time rayer jek tau....


Mase mlm tu. Yg berdiri tu As (skang tgh peknen), Makcik (belakang saya), Puan Zulie (mase tu peknen), Ayu & Idut serta anak beliau


Ayu, As, Saya, Puan Zulie, makcik, Imam, Shahril & Aman
Time nih dah nak balik



Saya & Puan Zulie


kami lagik


Ha ... Puan Zulie masihkah ngko ingat??
Bergambor kat surau pun jadik.



Gambor kelas maser form5

~ sori makcik, aku grab dari friendster ko....



note : kpd kwn2 sori kalu citer ni ada yg terpesong skit. Ye la kan dah 11 tahun berlalu. Saper2 yg nama dia saya x mentioned kat sini harap mahap lah yer. Dah tentu ni imbasan kenangan saya ngan Puan Zulie...

2 comments:

ietams said...

bestnyee!! apesal aku takde gamba kite dua kat surau tu ek.? ala.. RUGIIII woooo!!! ape pe hal memang SUPERRBB la kenangan kite.. ghindu laa sekolahh..

ietams said...

tengok punye tengok kan, kite nye possing tetap tak berubahh !! hahaaha memang hantu sengalll

makcik bawang