Wednesday, June 11, 2008

Yesssss

Yessss... yihaaaaa... ha ha ha AKHIRNYA..... Saya berjaya tuk tukar layout blog ni. Dan dengan poyos amigos saya mencanang kat member2 supaya bukak blog saya ni. Hi hi hi hepi x terkata mcm org kena loteri. Mungkin mood arini very the baik kot. Walaupun kat luar tu ujan tambahan pulak dalam opis ni kemain sejuk mcm kat London tetapi lubang idungmu tetap menjadi pujaan hatiku... hep dah lari tajuk ni...
Tapi kan arini mmg ari rajin saya la. Nak tau subuh 'sapie' (betoi ka) saya dah bangun.Mmg la tiap ari saya bangun awal tapi arini lagi awal. Kul 4.45 pagi. Dengan semangat wajanyer saya terus bangun tanpa lengah tau. Cehhhh... dengan pisat terus kuarkan barang tuk wat nasi goreng dari peti ais. Syyyyy kena wat slow2 nanti bujang saya bangun.Telinga dia sensitif skit. Arini saya x payah kuar duit walau 1sen pun sebab tuk bekpes dah ada nasi goreng dan tuk lunch dah ada udang masak lemak cili api (ala yg saya citer kat post semlm tu...) Nasi pun x yah beli sbb kat pantry dah ada beras cuma antara rajin ngan x jek nak masak beras tu supaya jadi nasi. Ha ha ha... Ye la kan skang ni kena jimat cermat. Orang kat opis ni ingat saya banyak keje sebab x bersuara dari lepas bekpes. Bukan mogok atau ape cuma nak concentrate wat menda ni. Lama tu saya ngadap bukan hari tapi minggu tau. U all jgn lupe bagi komen ek... kalu x cun saya tukar lagi. Ok lah nak cau. Ada budak dari planet maner dtg nyibuk kat tempat saya. Tu nak ajak gossip la tu. Budak ni Misha la... skang jd sleeping partner sbb Mira dlm pantang. Kalu ok saya ngan dia jadi besan. Tu pun kalu hantaran anak dia x lebih dari RM10K. Ala... kenduri makan biskut cukup.





Ha... ni la budak yg nyibuk tu Misha




Yg tudung pink tu rakan rempit ke Alamanda
Adoiyai Misha enterprem lagi



* As x izinkan supaya bgtau u all ape good news tu.. x pe nnt saya gali lagi.

1 comment:

ietams said...

hahahaha.. cantik banget sob.. mmg mabeles.. clap.. clapp.. utk sob

makcik bawang