Friday, July 11, 2008

ari pertama .........ari kedua

Alhamdulillah.... sepanjang dua ari my husband xdak semua nyer ok. Iman pun x wat hal @ meragam. Cumer kekadang biler saya sampai nak amik dia dari umah MIL dia mcm tercari-cari. Ala kesian nyer. Time g atau balik keje pun mcm tu gak. Ok ajek berjalan dgn lancar. Tapi saya kuar awal dari ari2 lain (time ada my husband). Bukan aper cumer saya takut parking penuh. Pagi2 HARUS saya drive laju2 sbb dlm pala otak ni mcm2 saya pikir. Takut kalu tetiber ada motor benti tunjuk pisau ker xpun ada hantu ker. Mcm2 la. Terukkan asik pkir -tif jek. Yg best tu spnjg jalan lampu isyarat asik ijau jek. Bagus tu yg saya nak. Kalu ada 1 @ 2 jek yg merah saya redah jek. Time subuh kan saya anggap bapak polisi semua nyer tido. Yer ker????? Ala kalu ada pun dorang paham kot. Biler time balik jalan pun x baper jammed. Pendek kater semua nyer ok la xde yg menyusahkan.

Sepanjang 2 ari nih ada gak my husband msg @ call. Biler dia call saya suh dia cakap ngan Iman. Walaupun Iman x tau guna henpon tapi dia paham biler papa nyer panggil namer dia. Yo yo o jer tadah tinger pastu senyum. Ghindu gamak nyer budak tu kat papa nyer. Tido pulak HARUS saya selimutkan dgn baju papa. ~ pssstt kadang2 ibu pun amik bau ; p

Saya nih kira untung gak sebab parent ngan family in law saya dekat jek. So kalu aper2 senang skit. Ok la U all layan jer la aksi2 Iman dalam tangguk maser saya amik dia dari umah MIL. Saya x letak Iman dalam car seat sbb pagi2 dia tido lagik. Akceli saya malas nak naip arini.









Cak Iman!!

saya on da way amik Iman>>>

1 comment:

min minna said...

awat aku rasa mcm penin jerk pala si iman tu..sian bucuk antie ni yer..antie babap ibu iman nak x..

makcik bawang