Thursday, July 10, 2008

Jejak kasih

Kat entry semlm kan saya ada bgtau As dapat kuarters kat P18. Pagi tadi dia ajak teman dia gi BPH nak settle segala. Mcm beser rempit ler. Saya ni ok ajek janji ada orang ajak. Alang2 dah gi bangunan JPM tu, HARUS la saya gi jumpa Kak Iezhan kannn. Dah lamer tu x jumper dia. Mcmana la ghuper dia ek? Mcm yg kat blog tu ker atau mcm zaman skolah dolu2. Mcm2 la saya bayangkan. Dah settle segala urusan As kat tingkat 4 , kiteorg sepakat gi opis kak Iezhan kat tingkat 2. Maser dalam lif tu leka berborak ngan As so biler pintu lif tbukak saya n As pun melangkah dengan raser konfiden nyer. Langsung x pandang kiri kanan. Biler dah sampai saya call Kak Iezhan bgtau dah sampai. U all tau kalu nak masuk kena ada pas jadi kami ber2 nih xde pas tuk tingkat 2. Ada sorang brader tu tanyer :-


Brader : Ye nak jumper saper?
Saya : Iezhan
Brader : Ada urusan aper?
Saya : Xde aper2 saya nih adik dia. (ceh ngaku pulok x malu)
~ siyesli nih spontan jek saya jawab
Brader : Saper Iezhan ha?
Ppuan : Oh Kak An. Dia kat tingkat 2, ni tingkat 3
Saya n As :Hah!!!!!!!!!!!!! Malu nyer (sambil blah sempat lagik gelak) : o

Sepanjang dlam lif kiteorg gelak jek sampai la ke tingkat 2. Ada sorang brader tu sempat cakap yg kiteorg ni overdos dan tekanan. Mengong la brader tu org x sengaja la. Kat tingkat 2 saya dah nmpk Kak Iezhan. Wah menten ko. Mcm maser memula saya kenal dia kat asrama dolu. Kiteorg pun bla..bla.. pok.....pek...... Psstt... dia kater saya kurus. Yabedabeduuuuuuuuuuuuu........ berhasil saya punyer lax 5 tu. Isk.... raser nak larik keliling bangunan JPM. X puas la borak ngan Kak Iezhan. X pe raya nnt saya nak gi serang umah dia.He he he. ~ Puan Zulie nak join x??? (sambil angkat kening)


As kat kaunter BPH

Me


weng...weng...weng.. mari rempit


Me n kak Iezhan


pos istimewa Kak Iezhan khas tuk blog Kudip

Citer disebalik Baju

Patut arini saya pakai batik tapi disebabkan saya hanyer bawak baju n tudung sajek dan kain nyer ttinggal. Nak balik umah amik kain malas ler pulok. ~ kan saya tido kat umah parent
Dats y la saya amik gambor x berdiri sbb baju nih mcm tergantung skit sbb tuan punyer baju nih kurang tinggi dari saya. Lagipun x baper nampak sangat yg baju ni tergantung. Baju ni kepunyaan Mak Su Iman. Hik!

2 comments:

ietams said...

sesaje je ko dok nayang tudung mahal kan.. tu semua la tu! nayang deting ngn kak an la.. apesal la dah glams camtu bule salah tingkat.. sembang topik best la tu! sampai tak tengok kiri kanan meluru je kuar

FaizFarwizah said...

besar gedabak gambo ko tepek sob..aiyoo..malu seh hahahaha..well sonok jumpa kan.. tak abis je citer nk borak2.. eniway..ko nmpak mebeles.. gaya anak dara lg tu..

makcik bawang