Wednesday, July 9, 2008

Bas RM170

Nih saya nak citer pasal bas lagik. Semalam pegi-balik saya naik bas persiaran. Kalu sebelum nih saya naik bas pekerja tapi semalam sebaliknyer. Hi hi hi kan bagus tiap2 ari naik bas persiaran. Dah la selesa, air-cond pun best. Baru la berbaloi bayar RM170 kan. Agak nyer drebar yg selalu bawak bas pekerja tu coti2 Mesia kot. Sbb smlm drebar lain. Saya pun biler dah dok dlm bas yg selesa aper lagi tido mcm kat umah la. Biler dah sampai terminal baru saya tersedar. Kalu x sedar kompom saya ikut drebar tu balik umah ; p


suasana dlm bas






mata dah ngantuk nih

3 comments:

FaizFarwizah said...

klu nak tido tu jgn lupa..kunci jam hp ko tu ek.. takpon..bwak jam cam kambing dari umah tu.. biar bergegar jam tu.. mengejutkan manusia2 yg tngah lena dibuai mimpi tu.. klu tak kang.. alamatnya 1 mesia ni korang round nek bas tu..silap2 smpai hadyai..

ina's said...

: )

min minna said...

baru 170 dah kecoh...hahahha
tp kalu aku naik rapid dr putrajaya ke kl pun..rasa 45minit tu mcm 4jam aku tido dlm bus...siap mimpi bagai..

makcik bawang