Tuesday, July 8, 2008

Nama samaran saya a.k.a namer glemer ku

U all musti ada namer glemer kan? Ye la xkan nak panggil namer penuh. Ada jugak yg dipanggil namer penuh tapi mak aih....Kadang2 tu dgn member2 panggil cenggini dgn family lak cenggitu. Xpe2 janji ada namer kan. Jgn panggil WOI sudah x pun namer yg seghuper dgn menatang. Meh tgk namer2 panggilan tuk saya.

Family (sedara-sedarat) & jiran2 umah parent - KAKLONG (becoz saya yg sulung)
Family in law - KAK INA
Opis @ kwn kerja (x kira tmpt keje lamer atau skang), kawan2 - INA, KAK INA & INAS (Kak Pah ngan Abe MZ)
Kawan2 skolah teknik - SOB (Tomet yg bagi namer ni. X tau naper saya "YE" aje biler dorang panggil) ok la tuuu...
Nano (my best friend) - SAB (budak ni sorang jek yg panggil gitew)
~ saya x baper kenan kalu dipanggil cenggini mcm ASAP.
My Husband - Na xpun ayang *awwww........... ; p
Anak - Ibu ler of course



~ acara selingan hi hi hi saje wat iklan

Menu maser mkn lunch tadik * ulam selom, pegedil, sayur petola, rendang kerang dan sambal belacan slrrrpp tedapppp

Pasni HARUS minum lax 5. U all pilih la yg maner sesuwei tuk panggil saya kecuali yg kaler merah NO NO NO

No comments:

makcik bawang