Tuesday, July 8, 2008

Testing 1..2...3

Disebabkan Iman dah besor dan aktif maser dlm keter, saya dan My husband dah sepakat nak ajar Iman dok dlm car seat. Memula dolu dia xnak tapi biler bagi sesuatu mcm mainan (bagi dia kusyuk ngan menda tu) baru dia nak duduk. Kelakor pun ader sbb dia x duduk tegak. Senget jek. Sampai meleleh air liur dia sambil tu ntah aper yg dia bebelkan. Hik Iman....Iman.... Percubaan pertama kiteorg sampai Semban Centre Point jek sbb xtau detinasi yg nak dituju. On da way tu sempat saya snap gambor dia. Dalam dok senget tu pandai pulok dia nak bergambor. Tersengih-sengih dia biler saya panggil namer dia. Dan.... saya kat belakang jadi 'mem' ler. Sampai kat Centre Point kiteorg jalan2 sajerk. Psstt... bukan jalan2 kosong tau.... HARUS ada bekalan : )


Biler dah berjalan, pewot pun jadik lapor dan Marrybrown tu mcm memanggil2 jek kannn. Disebabkan saya nih kemaruk nak makan sambil dok atas buaian, biler masuk ke Marrybrown tuh HARUS saya cepat2 'cop' tempat kannnn.... Nasib baik ada tinggal satu jer yg kosong. Sampai kan ada sorang budak (dlm umor 5-6 thn) merengek kat mak dia nak dok kat buaian. Ah! Lantak la... *apa da ngan budak kecik pun xnak ngalah. Uishhh raser puas ati la sangat2 sbb dapat rebut ngan budak kecik. Maser kat Marrybrown tu Iman buleh pulok memekak sambil ketuk2 meja. Sampai saya cakap kat Iman ..."syyy ni bukan parlimen la Iman".... dah namer nyer budak maner nak paham aper kiter cakap. Sengih ader. Time balik Iman x dok kat car seat sebab dia nak menyusu dan maser dlm keter dia dah zzzzzzzzzzzzzzzzzzz............ sampai umah buleh lak bukak mata. Laa.... ingat yo yo oo jek nak tido ghuper nyer takat nak ilang pening lalat dia jek. Hai la anak....anak....












kasik close up skit


yihaaaaaaaaa dapat gak dok kat buai ni
*adik... manyak2 sori ye






duta burger Marrybrown yg x dibayar


Iman isap puting jer sbb Ibu x order aper2 tuk Iman



ni dia Iman punyer



Nasik ayam pilihan Ibu dan burger Papa nyer

2 comments:

FaizFarwizah said...

xder rasa nk termuntah ke..mkn smbil berbuai tu.? udah2 ler tu.. kasi la buai tu kat iman lg bagus..

ietams said...

hahaha.. berebut buai ko!! aduihai ibu iman ni.. ontok je si iman dok kat carseat ek.

makcik bawang