Friday, July 25, 2008

Berpoya-poya

Arini lunch saya ditaja oleh Yati tau. Erkkk... alhamdulillah.Kenyang!! : p

Kami 4 org pi berpoya-poya kat sini ha .....



>>>

Xde beli aper pun. Mcm xde nafsu la nak beli aper2. Bagus kan saya nih. Tapi xpe mlm ni saya mmg nak kuar pun sbb nak carik hadiah. Kan kat pos yg dolu2 saya ada bgtau esok (26.7.08) saya nak gi Felda Chini sbb sepupu saya kawen. Maner tau mlm nih nafsu tu datang balik kan.

Yati blanje kami makan kat Station Kopitiam. Ermm..buleh tahan la raser makanan nyer. Yang ado.


Heh...muke suker sbb makan ditanggung




slrrrpppppppp uish... tejuk nyer ice lemon tea nih


order jgn x order
~ boria purple


saya amik yg nih - nasik goreng tom yam


^
^
^
walaupun raser dia yang ado tapi akhir nyer jadi cenggini

Nnt saya citer pasal gi kenduri kat Felda Chini ek.

No comments:

makcik bawang