Saturday, July 26, 2008

Beli hadiah

Jumaat lepas kan saya ada bagitau yg saya nak gi carik hadiah tuk sepupu saya yang nak menikah on Saturday (26.7.08). Mlm tu kiteorg carik kat Giant Senawang jer. Senang dan dekat. Xde menda yang menarik pun dan saya masih x bernafsu nak membeli dan membelah. Cumer saya singgah MPH beli novel karya dari Damya Hanna pastu gi makan.

Kiteorg gi makan kat Johan TomYam. Tapikan x bape nak Johan. Servis zero raser non ado. U all bayangkan la kiteorg yg dtg dulu tapi org yg kendian dapat dulu. Pastu lak aper yg dimintak x dapat. Papa Iman pun aper lagik tarik muker 14 la. Sampaikan saya nak amik gambor tuk tepek kat sini pun x berani. Last2 nasik dah setengah baru dorang bgtau sotong dah abis. Aper punyer org la apesal x bagitau awal2. Saya ni kalu Papa Iman tarik muker 14 saya wat dono jek. Malas nak layan. Bior dia sejuk sendirik. Lain la kalu saya yg wat salah.

No comments:

makcik bawang