Sunday, July 27, 2008

Ke Felda Chini

Saya sedang blur yer U all. Sila layan gambor2 nih dan U all bacer la huraian di setiap gambor yang saya tepek. Gambor2 nih adalah hasil keje Papa Iman. Semua nyer kandid. Huh layan jer.





Iman x mandi lagik sbb subuh sapie dah kuar


kiteorg bekpes kat sini ler
yg dukung baby tu sepupu saya
kiteorg together-gether gi Felda Chini

Wah karpet merah menyambut kedatangan ku
sebelum majlis nikah

aku terima nikahnyer .......



la aper keje budak 2 org nih

ni Tok Wan saya. Sian dia
saya suker tgk pelamin nih
sebelum sanding pengantin kena minum SUPER POWER
supaya malam nnt ada tenaga
ha hah ha ha ha... (gelak setan)
~ mentang2 dah lepas

KANDID
~ Hoh Pak Su Iman pehal tu menonggeng?









pengantin lama
Pas majlis operasi mengemas pun bermula. Saya dan Mak Su Iman menggunakan anak masing2 tuk ngelat ; p

No comments:

makcik bawang