Monday, July 28, 2008

berkumpul

Semalam lepas bekpes kiteorg pakat balik together-gether. Ada la dalam 7 bijik keta. Depa pakat nak singgah Semban. Umah Mama la jadik R&R. Siok jugak kumpul ramai2 nih. Saya nih U all kalu dah ramai2 nih mmg penyakit 'M' datang. Bukan aper leceh la kalu banyak sangat tangan yang nak buat keje. Aiceh alasan. Semalam Mama jadi chef. Huhuhu dah lamer x raser air tangan Mama. Nih la menu kiteorg semalam...



ikan masin


ulam & sambal tempoyak


sambal udang


gulai terung bulat


sup sayur


sardin



kiteorg buat secara buffet
senang xyah kemas






budak2 ni la yg jadik bibik saya tuk tgkkan Iman kalu saya nak dok pok pek



maser nih kiteorg benti kat stesen minyak



Dan kalu U all nak tau, badan saya dah membelon tuk 2 ari nih sbb saya jadi lupe diri. Makan x hengat ok. Maklum la dah berkumpul ramai2 maner buleh dok tengok jek. Arini saya cuber kontrol makan dan tuk bekpes tadi saya cumer mkn biskut kering dan air milo. Agak2 berjaya x? wait n c jer la. Tapi.... lunch nnt ada org ajak saya kuar... camno tu

No comments:

makcik bawang