Monday, July 28, 2008

Makcik

Arini lunch dgn Makcik a.k.a Gee. Dia nih dulu classmate saya. Dan jugak jiran saya maser dalam kelas. Kiranya saya, Makcik dan Zulie satu kelas. Makcik nih namer gelaran dia maser skolah dulu. Sian kan muda2 dah jadik makcik.Ahak.... Makcik ni jugak la jadi alarm saya kalu saya tido dalam kelas. ~ tenkiu kat ko la Makcik. Dia nih jugak pernah gak satu dorm ngan saya maser form 4. Kalu U all nak tau anak dia ngan Iman sebaya. Lahir tarikh yg samer (15.12.07) tapi lain maser. Pandai kan kami setting waktu : p
Kami makan kat Secret Recipe.
ni la Makcik a.k.a Gee

saya makan nih noodle with tom yam kung
yang terapung tu udang
kasik zoom skit
ice lemon tea

Makcik mkn nih


Kami
~ gambor nih jadi camni sbb arini saya very the selebet ok

Isk.... raser nak gi toilet tapi raser mcm satu penyeksaan sbb kena lalu kawasan yg ada bau durian. Bau dia Mak datuk nak termuntah pun ader. Saya nih mmg x makan durian tau. Ni antara bhg Kewangan atau Audit yang bawak durian. Adoiyai... suker ati dorang jek.

No comments:

makcik bawang