Tuesday, July 29, 2008

ngantuk wei...

Ngantuk giler wei arini. Raser mcm mata nih kena hempap dek batu bata. Iman malam tadi asyik ek...ek.... jek walaupun mata terkatup. Nak kater demam x pulak. Biler bagi susu x mau. Biler dah puas pujuk baru nak susu. Sabor jer la. Tapi kan maser bangun subuh tadi tersengih jek sampai nampak gigi dia nan sebatang tuh. Sajer akal .....

Maser dalam bas tadi belum kuar tol Semban saya dah zzzzzzzzzzzz...... tido saya nih bukan nyer tido2 ayam ni dah tahap tido mcm kat umah. Aper x nyer selalu nyer kalu dah masuk tol Kajang ataupun kat Parcel E saya dah sedar ni x biler dah sampai masjid Putrajaya baru sedar tu pun bapak payah nak bukak mata. Biler turun bas dlm pala otak nih dah set nak continue balik tido. Hah! nasib baik arini Dato' xde. Kalu x, baru nak tepuk bantal jek dia dah muncul. Arini saya tido sampai mimpi2 U all. Mereka2 nih masuk pun saya x sedar. Lebih kurang kul 8 lebih baru saya bangun. Uishhhh... baru segar bijik mata nih.

Memandangkan arini Dato' xde, Pegawai2 pun ada yg out station so x manyak keje la saya arini. Buleh ler sambung bacer novel yg saya baru beli aritu.




lum abis bacer x leh nak hurai lagik

Malam tadi saya gi amik baju kebaya yg saya tempah kat pekan Senawang. Baju tu saya nak pakai Sabtu nih sbb nak gi kenduri kat Lui Selatan. Kan kat entry yang lepas saya ada citer pasal kenduri kawen sepupu saya kat Felda Chini so minggu nih pulak kat belah laki. Saya SANGATTTTTT puas ati dengan baju saya tu. Kemas jahitan dia. Hehehe saya xnak tunjuk dulu nnt biler saya buat entry untuk kenduri Sabtu nih baru saya tunjuk ok. Tungguuuuu eh....


Kalu U all nak tau skang nih penyakit 'M' tuk masak dah menular sampai ke tulang putih saya nih. X tau la naper. Nasib baik Papa Iman x kisah. Kalu Iman lagi la x kisah. Heh alang2 dah kuar, saya ajak Papa Iman gi makan ciken chop. Kali nih saya yang blanjer. Selalu nyer U all, kiteorg nih kalu nak mkn ala2 western, gi ajer kat MAMA CHOP PAPA GRILL Semban 2. Memang menjak bercintan cintun lagik situ la tempat nyer. Raser mmg ado. Rege pun ado. Tapi sebelum saya tepek gambor2 nih saya nak bagi tau yg gambor2 nih saya cilok dari tenet jek. Memang ader amik gambor dari enset tapi 'card reader' saya si Misha pinjam pastu pulak dia mc arini. X pe la dah dia demam nak buat lagu maner. Nak amik dari kamera segan pulok sbb org ramai ler...




saya makan nih - black pepper chicken ngan ice lemon tea


Papa Iman amik nih - lamb chop ngan fresh orange

Ada lagik


of course ler paberet saya - Mushroom soup in bread

U all layan la video ni. Iman nih aper orang makan dia nak jugak


Dia pandang belakang tu sbb ada satu geng budak bujang lepak kat situ sambil gelak2 kuntilanak.

Balik umah x terus boom sbb saya kena basuh baju keje + semalam dan jugak jumaat lepas. Selalu nyer kalu baju keje dan yg 'dalam2' tuh saya basuh ngan tangan. Tu yang saya ngatuk + penat kot. Hmmm pas ni leh upah bibik kot. Yer la tu....

3 comments:

ietams said...

memang la si iman ni baik dok diam.. kalo si haziq dah habis di panjatnye baby chair tu

ina's said...

a'ah tu dlm gambor. lepas amik gambor nih terus buat perangai

FaizFarwizah said...

cam ibu dia la kan.. lam gambo ok.. lepas jer gambo.. smbung huhuhahahikhik..korang terima tak cadangan.. pasni..gi mkn kat mana2..kita duduk dlm bby chair..anak2 duduk kat kusi biasa.. agaknya baru diorang buleh ok kot..tngok kita ok je kat dlm bby chair tu..errr bleh terima tak cadangan tu?

makcik bawang