Tuesday, July 22, 2008

kek

Nampak mcm tedap jek kek coklat nih. Mmg tedap. Kek nih bukan dari King's ker Baker's Cottage ker atau maner2 kedai kek yg glemer di muka bumi ini tau. Dan of course bukan dari oven umah saya. Arini kiteorg kat opis sajek2 beli kek sbb kat ground floor nun ada wat jual2. Satu lagik tuk peringatan kat U all bahawa besday saya bulan depan. Wah!promote. Ingat nih BULAN DEPAN. Tarikh nyer x perlu di'mentioned' kat sini sbb bulan Ogos kan sebulan. Kalu U all nak bagi hadiah on September pun saya terima. Sila tulis dalam diari U all yer... : p

Kat opis saya nih kalu nak kek yg tedap2 mcm kek carrot ker, cheese ker,icing (betoi ker eja dia) atau aper2 jenis kek buleh terus order kat tingkat 9. Akak sorang nih mmg sifu buat kek. Kadang2 dia join kat jualan puspanita. Ah! takat nih jer saya promote pasal akak nih. Kang kalu lebih2 dia gak yg glemer lagi pulak saya x dapat 1 sen pun komisen. Kalu nak gi tanyer sendirik. Oh ya!rege kek nih 12 hengget jek. Murah kan.

Sila la U all nengok gambar2 saya selaku model kek yg x berbayar. Very the pucat muker saya sbb x tacap. X pe janji comey. Wah!








Kalu kecik2 dolu mesti berebut nak munger



naper la nmpk very the selebet??



uish!!!Tedap nyer




nih model gantian kalu saya bercuti



notes : U all sila ingat yer besday saya bulan depan.Ahak! Biler citer pasal besday nmpk nau aku nih dah tua.Hemmm..la hai...

1 comment:

Unknown said...

ui..nmpk gayenyer,u pun kena ingat lar ek,yg kiter kongsi bln kelahiran,ek...wakaka!

makcik bawang