Tuesday, July 22, 2008

sob...sob...huwaaaaa..



Firstly nak gelak setan dulu. ha ha ha haha hah...... pastu baru nangis huwaaaaaaaaaaaaaaaaa....sob..sob...sob... :(

Ada sesaper nak blanjer saya beli kasut baru??? Isk la hai.. kelakar pun ada. Bukan aper, tumit kasut saya patah ler...Tengah dok berdiri nengok As wat keje buleh pulok tumit kasut patah. Adakah ini disebabkan terlebih muatan?? Oh NO NO NO...(jari telunjuk kiri kanan). Silap saya gak saper suruh berdiri sambil tergedik-gedik kaki tu wat twist. ~ so u think u can dance ke mcm dlm NTV7?? Alah lagipun usia kasut tu dah 2 tahun (kasut hantaran tuh) dan mcm tau jek luse dah gaji kan. Ni semua la nih. ~ As jom gi Alamanda (sambil bulatkan mata yg x baper nak bulat) Wah! Paksaan tuh.. Heh xde la sian kat As. Nasib baik ada kasut extra. Akceli kasut nih pun bukan kasut saya ntah saper punyer saya pun x kenal tuan kasut nih. Belasah jer la asal jgn pkai slipar jepun kaler biru yg saya wat gi toilet tu sudah. Bonia tu U all. Ish... membazir betoi la tuan punyer kasut nih. Dah tau nak bertukar bawak la skali kasut tu. Agak nyer dah terlampau banyak kot kasut dia, dats y la dia tinggalkan mcm tu jer. cantik lagik kasut nih tau. Jap pandang kiri pandang kanan ~ heh pasni jadi milik aku la..... ; )


X baik U all kater saya mencurik tau. Dah bertahun saya nengok kasut nih x bertuan so alang2 tumit kasut saya tu dah patah ape salah nyer saya jadi tuan baru kepada kasut ini. Wah!Wah!Wah!




Tinggal kenangan



Kasut baru ku : p

No comments:

makcik bawang