Monday, July 21, 2008

minggu malas

Minggu lepas adalah minggu MALAS saya. Saya malas nak masak, lipat kain, buat keje dan segala2 nyer MALAS. Ini adalah disebabkan beliau. Itu sebahagian jek tapi yang sebenor nyer mmg MALAS giler. Seminggu jugak dapur saya x berasap. Kalu berasap pun sbb masak air.
Hih ^_^


Tapi lepas minggu lepas jek, saya jadi RAJIN. Lepas minggu lepas tu maksud saya ari Sabtu. Bagi saya minggu baru untuk saya adalah ari Sabtu sbb Sabtu cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dan ari tu jugak tuk saya prepare segala tuk ari yg mendatang. Ceh!

Gambor2 yg saya nak tepek nih sebenor nyer jugak nak bgtau yg saya hanya RAJIN tuk makan sahajek. Masak sori... Mari lah kiter terliur yer kawan-kawan.



Budak kecik nih turut terbabit dlm kes keMALASan Ibu beliau



Restoran nih kat Taman Kemuning Senawang
Dekat jek ngan umah saya



Teh ais limau & Limau Suam


Sup Tulang


Telor dadar
Aik maner suku lagik? Saper makan dulu?


Kailan ikan masin


Sotong goreng tepung


Somi ku

Hah! tu citer ari Jumaat. Tuk ari Ahad lak saya jadi rajin sangat2. Abis satu umah saya mop sampai kat garaj pun saya basuh. RAJIN kan saya. Almari baju pun saya kemas. Tujuan kemas baju tu bukan aper, saya tengah nak pilih maner2 baju yg 'terkecik'. * Eleh 'terkecik' ker dah memang x muat??? : p


Baju2 tu semua saya nak dermakan kat Orang Asli. Memandangkan Sabtu (27/7/08) nih saya nak gi Felda Chini, so saya buleh singgah bagi terus kat dorang. Kalu sesaper yg pernah lalu kat Jalan Kuantan-Segamat, mesti U all pernah nampak umah Orang Asli kat tepi2 jalan. Naper saya gi Felda Chini? Nnt saya citer kat entry akan datang. Belah petang tu pulak saya bawak bujang saya gi Jasko Semban 2. Xde shopping2 de. Sajer cuci mata yg dah kabur nih.












2 comments:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tul tu ina, kak rose pun kalu ikut hari rajin, rajin sesangat, husband kak rose akan cakap, ari ni ari jadi awak ke, rajin semacam aje, tapi kalu x der mood, toksah cakaplah....

ina's said...

kiter serupa

makcik bawang