Monday, August 11, 2008

1st date (10.8.08)

Semalam dating pertama saya dgn Maya setelah 11 tahun x jumper. Wah...Maya menten la...walau dah beranak satu. Menten maksud saya tang ketinggian tu...ahak...sowi Maya....

Kiteorg jumper kat Mekdi Senawang. Naper kat situ? Hemm...senang tuk kedua-dua belah pihak. Tuk saya of course ler dekat ngan umah saya tuk Maya lak senang nak kuar highway. Hajat kat ati nak ajak dia n family gi umah. Tapi aper kan daya umah mcm kapal karam singh walia.Hiks....

Macam beser sesi fotografi xleh tinggal. Patut nyer Zulie ada join tapi beliau lambat bertolak dari kampung. Nnt next entry saya citer pasal perjumpaan ngan Zulie pulak...






Iman n Damia
tapi siyesli Damia mmg kiut bak kater Maya ikut gen saper??


sebelum jumper Maya saya gi kenduri kat belakang umah Mama
tu berbaju kurung bagai


ketinggian yg berbeza
hiks....


Damia tgh tunjuk cara2 nak buat bubur

aloo Iman ibu kat sini eh...

Dekat sejam gak kiteorg jumper. Gelak kuntilanak tetap ada dan sesi kutuk mengutuk dan bukak lipatan sejarah antara saya dan Maya tetap ada gak. Kalu U all nak tau Maya ni sedorm ngan saya masa kat asrama dolu. Katil kiteorg sebelah menyebelah jer. Kadang2 tu ada gak gi ngulangkaji sama2. Cumer bawak buku tapi citer menda lain. Tu yg x jadi pegawai tu. X pe asal jadi orang kan Maya....

For Maya, tenkui eh rambutan yg ko bagi tu. Len kali kalu balik Bahau jgn luper bawak tuk aku lagi. Oh yer tenkiu gak sbb manjer mekdi walaupun memula aku malu2 miow tapi abis. Nnt kiter jumper lagi eh...

3 comments:

ietams said...

ala.. rugi lewat.. kot tak leh join sekali

ietams said...

maya, mekaseh bebanyak buah mutan ko tu..

min minna said...

sapa suh lmbat..x per...raya bakal mnjelma..kita serbu umah sub..

makcik bawang