Monday, August 11, 2008

2nd date lak

Mcm yg saya janji kali nih nak citer pasal dating saya ngan Zulie lak. Kawan2 yg x dapat join sila jeles yer. Terutama Kak An..

Tempat perjumpaan saya ngan Zulie pulak bukan mekdi dan bukan jugak kat restoran 5 star. Tapi kat stesen minyak. Hiii mmg eksklusif tempat nyer.....

Kami jumper ni pun sebab saya nak bagi tudung yg Zulie kirim suh saya belikan aritu. Kiteorg jumper pun sekejap jer sbb Zulie nak balik Bandar Tasik Selatan. Beser la kalu weekend highway nak ke KL kompom jem. Tapikan U all sesi fotografi ttp ada dan perkara wajib ialah gelak kuntilanak. U all pasan x setiap perjumpaan saya ngan kawan2 mesti ada gelak kuntilanak. Naper?? Ntah...




family Zulie


laki kami...
buah ati kami berdua

Haziq ni jinak2 merpati mcm Ibu dia gak.
Dah nak balik baru la nak senyum2


Kami

1 comment:

min minna said...

mencik nyer....aku cpat sgt..kuikui...
zulie..nati aku tepek pic anak buah laki aku tu..muka sejibik haziq

makcik bawang