Monday, August 4, 2008

3.8.08 - lagi2 kenduri

Kenduri kali nih kat Felda Lui Selatan. Kan minggu lepas saya gi Felda Chini (umah pompuan) so kali ni turn umah laki lak. Maksu ngan Pak Ngah Iman x gi. Jadi saya la yg kena bawak nenek Iman. Kiteorg janji tggu kat Masjid Serting sbb rombongan sepupu saya dari Felda Chini. X kan nak ke Chini pastu ke Lui lak. Huhuhu minyak mahal beb. Kiteorg sampai ngam2 kul 12 tapi depa ntah ke mana. Beser la U all kalu dah nama janji melayu.Hmm... sempat gak saya bagi si kecik makan sambil tu klik klik...


Iman dok belakang diam2 Ibu nak rileks2 ok



vroommmm...vroommm... tit...tit...

U all tau banyak tul hal maser kenduri tu. Dari hal nunggu geng kompang dah sekian pastu ujan pulak. Last2 sanding kul 3 walau ujan renyai. Gilak lapar wei. Ni mesti pengantin kuat makan asam * kata ku berprasangka buruk...hiks

Saya x de tunggu nak makan beradab walaupun terlepas nak makan udang panjat atau bawal masak sos. Lantak la dah lapar. Bergambar ngan pengantin pun saya x join. Ye la cuber U all bayangkan dalam keadaan ujan tu pastu ngan anak kecik lagik. Huh tensen... tu belum lagik high heel saya tenggelam kat selut. Ntah baper kali jadik cinderella.... klakar tul.



time nih tgh tunggu geng kompang yg sengal
last2 ujan turun


angin kuat giler time ni


ish..naper bedak x rata?
dulik la


sementara tunggu ujan reda




make up kali ni ok skit dari yg mggu lepas
~psst yg mggu lepas mcm bapuk (sambil jeling kiri kanan) * wah bermulut puaka aku ni


saya suker nengok hantaran ni


zoom skit

Camtu la citer nyer U all. Pas makan saya balik tu pun sampai Semban kul 5 lebih. Minggu nih pun ada 3 jemputan kenduri. X tau nak gi ke x ........


moga Jue dan Hairy bahagia

1 comment:

viruspadu said...

pepel sungguh la mempelai itu

pepel mata hitam ku huhuh

makcik bawang