Monday, August 4, 2008

Basuh umah

Entry yg lepas saya ada citer yg saya nak pindah umah baru kan. So sebelum dok umah baru harus la saya basuh dulu. Dari dok umah xtau nak buat aper baik gi basuh umah. Saya nih mmg x sabor nak dok umah baru walaupun umah sewa.
papa Iman tugas dia basuh seluruh umah

saya pulak hanya basuh toilet dan selebih nyer saya berangan, makan, klik sana sini

Hik! Berangan biler la nak ada umah sendiri xpe kan


Iman xde keje lain selain tido
~ ni gambar sekadar hiasan saje

3 comments:

viruspadu said...

insyaAllah, lepas ni pasti ada rezeki rumah sendiri

masuk rumah baru, mmg xcited kan

rumah ku syorga ku gitu

ietams said...

betul tu VP... sonok nye masuk rumah baru.. aku tak sabo nak gi raya rumah ko nihh!!

ina's said...

zulie n VP meh datang umah I

makcik bawang