Tuesday, September 23, 2008

alamanda

Akceli ni citer semalam tapi cam malas jer kan. So dibawak ke arini. Xpe kan???

Suker ati saya la nak citer biler2 kan. Ni kan blog I.

Dengan semangat waja nyer saya dan As gi Alamanda maser rehat semalam. Time pegi kiteorg naik teksi. Nak naik bas sebijik bas pun x lalu. Mencik tau. Dah la panas.

Tujuan saya x lain x bukan nak carik kasut barang 2 pasang ker. Aritu carik kat Semban dah ader yang kenan tp nan ado size. Kat Alamanda pun cenggitu gak. Buleh dikata kan semua kedai kasut saya masuk tapi x kenan gak last2 gi Parkson baru ader tapi...........................isk...isk..huwaaaaaa.......... NAN ADO size lagi.

Xpe2 kat Semban ader Parkson nnt saya nak gi tengok. Kalu xde jugak saya bom Parkson tu *wah!tetibe..

Aritu kat JJ ader tapi yer la kan saya malas nak berebut pas tu lak mcm la kalu mintak size yang kiter nak tu ado. Kang x pasal acik jadi ijo. Grrrrrr...... xpun pepaya... *haks! pepaya....

Last2 teman As gi beli baju tuk anak dia si Nisa. Saya x beli pun baju tuk Iman sbb tuk dia dah settle. Saya cumer beli novel dan selipar tuk toilet *mcm la kat Semban xde selipar

Balik naik bas. Huh!nasib baik senang dapat bas kalau x jadi pepaya lagi.Masuk opis kul 2.40. Buleh camtu??? Eden kan boss....huhuhu




kami sedondon

Lum bacer lagi

Arini gaji...so aper plan?? Heh cam beser la 'J'.

2 comments:

Anonymous said...

ler...kan ker kasut ko kena tempah kt kilang,saiz takde kt pasaran...dh tahu itu,wt per ssh2 benor g carik kt kedai?wakaka!hakakhak!hanya aku yg tahu saiz sebenor kaki ko...peace!
wiedadacute!

min minna said...

korg ari merah sedunia ker semlm ?? meriah aku tgk kaler tu..heheh..x der kasut..duk umah jerk ler dendiam ..hihihikk

makcik bawang