Tuesday, September 23, 2008

lawatan

Adeh.....deh...deh.... tolong!!!!help!!!! haus..haus..haus...
Arini saya buat lawatan antara Jabatan. Dari Parcel D bawak ker C last sekali ke JPM. Tu kat sebelah MOF lum lawat lagi. Ngalahkan Menteri.
Mcm beser la time gaji gini banyak jualan puspanita kat maner2 bangunan gomen. Dorang memang tau. Kalu x gi rugi dah gi ngeluh letih.

Kalu ngadu kat Papa Iman ni kompom kena 'tiau'

..."saper suruh?"... tu la ayat yg xleh tahan tu

Kadang2 saya jawab gak "Iman suruh..." * sian Iman nama kena jual

Arini lawatan 'menyerbey'(survey) dulu. Sok lusa baru gi beli. Saya dah terberkenan kat satu baju kurung 'china silk'. Bukan aper kot beli arini sok2 gi lagi maner tau lagi murah ha......kan ke .....

Tadi saya beli brooch jer ngan blouse. Time nak raya ni xpe Papa Iman x bising kalu saya bawak barang berkendong. Dia paham bini dia ni kalu xde menda2 serba berdiri ni x meriah raya. Silap ari bulan raya kansel ke tahun depan. Buleh camtu??

note : Bukti lawatan nan ado yo. Maleh nak ketip sana ketip sini.


best kan kalu dapat ni

5 comments:

azib haiqal said...

apo lah ko ni kak..buat2lah bertobat hahahaiha..pstt...kak kalo ader yg bagus belikan utk aku, heheeeh

FaizFarwizah said...

oitt tak rojer pon nk mai jpm ni.. ok ke jualan tu..akk sndiri tak turun tngok lg..huhuuu ada je menda nk buat ha..uwaaaaaaaa

ina's said...

lawatan menteri maner leh rojer2. VVIP kan

min minna said...

tu bkn lawatan menteri tp seroper org baru pestime nak nymbut raya gamaknyer..kuikui..aku baca pun dah migrain tgk ko g merata2..sure bersepah2 muka ko smlm kat putrajaya kan..kan..kan.. ipin kata : betul ..betul..betul..

ina's said...

ina pulak kater ngok ngok ngok

makcik bawang