Wednesday, September 24, 2008

china silk ker....

Dah petang baru hegeh2 nak apdat.

Bukan aper rakan rempit saya gi exam arini tu yang bz sikit. Sikit jer... x bz maner pun

Ni nak citer pasal semalam. Dek sebabkan Papa Iman bz so dia terpaksa jemput saya lambat dari waktu biasa. Saya ni dah alang2 dia jemput lambat adalah HARUS bagi saya tuk cuci mata dan cuci duit.

Kan kat entry dulu saya ader citer yg saya turun bas kat KM Plaza. So alang2....kan...


Ok...ok... citer pasal semalam, saya dah lama dok perati satu baju kurung. So semalam saya amik peluang tuk tgk sekali lagi maner tau masih tergantung lagi. Yes...yes... masih kat tempat yang sama. Dalam pala otak saya dah set "amik terus jgn pikir lagi".

Tengah dok belek tu...yer la kan maner tau terkoyak kat ketiak ker, terkurang inci ker... datang akak sales gul ni


"cari aper dik???"
"Kak, ni china silk ker?"
Dengan muker siyes "Bukan ni sutera cina"

Adeh, raser nak gelak kuntilanak jer tapi x baik kan.

Tapi kalu ader geng memang saya gelak jugak.

Bukan ker makner dia sama cumer ejaan dan sebutan jer berbeza?
Xpe la kak, saya mahapkan sempena Ramadhan Al-Mubarak ni *Aiceh....


U all tau kul baper Papa Iman jemput? Lagi seploh minit kul 7.

Xpe2 saya baik semalam lagipun saya puas ati sbb dapat selai baju kurung dan jugak beberapa barang sampingan.

Biler naik keta Papa Iman terus geleng pala.* Saper suruh lambat


gambar ni xde kena mengena ngan baju yang saya beli semlm

3 comments:

umieadam said...

hiks
adoi ai kakak sales tu
konpidem je..
"bukan ni sutera cina"

my heart said...

AMBOI SUB,SHOPPING TAK INGAT DUNIA

min minna said...

sian akk sales tu..mebi masa di kursus bahsa jepun dulu..cainis silk tu erti dia lain kot..wakaka

makcik bawang