Thursday, October 23, 2008

Demi masa depan

Demi masa depan kater nyer....

Demi masa depan Iman, saya mintak kuar jap nak gi...

sini >>>>>
kat Presint 8

Saya gi ngan As sbb dia pun sama nak bukak akaun untuk Nisa.

Sebahagian duit raya yang Iman dapat saya simpankan kat Bank Rakyat.
~ tima kasih kat U all yang sudi bagi duit raya kat Iman... Moga rezeki U all diberkati Allah

Dan sebahagian lagi duit raya campor ngan duit maser saya bersalin aritu saya nak simpankan kat SSPN. Mungkin kat Maybank kot.

Sekurang-kurang nyer terjamin maser depan anak saya. Nak pinang anak orang pun xyah pkir pat ploh juta kali. Tapi tujuan utama tu untuk pelajaran dia. Maner la tau sok luser saya xde di dunia ni. Dan...jangan harap la sesaper nak kuarkan duit tu sbb ni akaun bersama saya ngan Iman * ceh! amaran keras kerajaan Raja Pasolla
Tunggu Iman 18 thn baru leh kuar.

Nak minang anak dara orang pun kena abiskan sekolah dulu atlis 'U' la bukan 'U'-turn. Mau nyer Ibu seligi Iman kalu berani nak 'U'-turn. Ibu dulu x camtu tau cumer nasib x menyebelahi Ibu nak masuk 'U'. Kalu x, dah lamer Iman jadi anak mak menteri. Ceh...ceh..ceh....

note : saya harap biler Iman dah pandai membaca saya nak suruh dia bacer blog ni. Bior dia beringat skit.


2 ibu

Hah! menda2 ni la yang saya dapat secara percuma


paper beg tuk Ibu


Dalam paper beg ader ni....tabung ngan kapal terbang

Kater kerani kaunter tu "anak puan lelaki kan? Saya bagi kapal terbang mainan".


of course ler buku akaun

Otomatik jugak Iman jadi ahli kelab Nuri. Hehehe...dapat diskaun kalu masuk Genting tu. Mau nyer pat ploh kali turun naik Genting ni. Selain tu diskaun masuk segala zoo kat semenanjung Mesia, Eye On Mesia dan lain2 la.

Tapikan..acik nyirap tul la depa tu sbb kedekut. Kater nyer kalu simpan 300+++ dapat beg sekolah. Sekali hampeh sbb alasan dia "anak puan kecik lagi"...

Ngok... x semesti nyer buleh letak buku jer atlis leh letak pampers ker, botol susu ker...luku sebijik kang.

U all, meh la sesama menyimpan tuk anak2. Demi masa depan.....

2 comments:

min minna said...

anak aku dah lama menabung SUB sbb anak aku dah 'dewasa' dr anak ko

ina's said...

of course ler ko tu subur...

makcik bawang