Tuesday, October 21, 2008

kawen

Tadi baru jer dengar kat radio Era pasal pengumuman tarikh kawen si botak Mawi ngan Ekin.

Mak aih..siap press conference lagi. Time saya kawen ngan Papa Iman nan ado lak press conference bagai.

Yer la kan...eden ni sapo lak. Depa tu sapo lak...Hemmmm...suker ati korang la...

Eh! karatz Mawi jangan lak marah2 kat saya. Dulu mmg acik minat kat Mawi tapi la ni x de dah....sebab aper?? Sebab dia x minat kat saya..tu jer...

Hah! saper2 karatz Mawi meh sini saya senarai kan tarikh2 penting tu.

20.12.2008 - Nikah kat Masjid kat JB kater nyer. Masjid maner I dun know ler

20.12.2008 - Malam yang sama depa sanding kat Stadium tertutup kat JB

28.12.2008 - Kat Dewan Felda Taib Andak *Yang ni semua leh gi sebab kater nyer sebagai tanda terima kasih Mawi kat korang...korang..korang .... yang sokong beliau. Sehari sebelum majlis resepsi kat Dewan tu ader konsert Mawi ngan geng AF. Gi la ramai2 penuhkan padang taib Andak tu.

Tu jer la. Sajer jer berkhidmat untuk masyarakat walaupun tau yang 1 sen pun saya x dapat dari Mawi.

Saya hanya tengok kat Astro jer kot x pun bacer kat sotkabar. X de makne nyer nak bersesak semata nak tengok depa kawen.

note : Isk...aper yang aku merapu meraban petang2 ni???? Konpiusssss

2 comments:

ietams said...

20hb 12 tu hari ulangtahun tunang den la.. mawi tu saje je tau tiru weols.. (nak gak perasan :P)

min minna said...

20/12 tu ari sabtu..ari aku duk basuh baju n bermalasan di umah..dia pun saje jerk tiru aku ahahah..

makcik bawang