Tuesday, October 21, 2008

Menggamit kenangan

Arini saya nak stori mori kenangan saya ngan Maya. Kat entry yang lepas saya ader citer pasal kenangan saya ngan Zulie. Yang lain sila ikut turn eh. Jgn nak meroyan kater saya xde kenangan ngan korang.

Saya ngan Maya bukan satu kelas tapi satu dorm. Katil dia sebelah ngan katil saya. Sama2 dok belah atas *mencik tau 2 tahun dok kat atas

Meh saya huraikan setiap gambor yang saya tepekkan :-



Maser ni memasing bajet artis. Tengok la tu saya siap tonggeng montot lagi. Maya lak bajet rappers. Wek!!!! * hihihi!!! jgn meroyan yer Maya. Yang tengah2 tu kiteorg panggil IPP. Memasing dah kawen pun * laku gak kite ni kan Maya




Dua gambor kat atas nun maser ni kat belakang asrama. Kat penyidai kot. Time ni kat asrama saya tengah glemer getah rambut kait * yang tertonggok kat atas kepala Maya. Saya lak yang pakai t-shirt belang merah. Eeeeeee............cam bangang pun ader time bergambor cenggini. Mcm PATI nak kena antor balik negara masing2. Hah! kat belakang tu ader pagar tempat saya ngan Maya menyusup lari asrama sbb nak beli pisang goreng. Time tu acik size xs. La ni mau nyer tersangkut kat pagar tu.



Yang ni maser gi kenduri kawen kakak si Muni. X silap saya kat Pasoh kot. Buat yang xtau Pasoh tu kat ner sila tanye cikgu Geografi U all. X dapek acik nolong. Masing2 pun bajet cun sebab kan time kenduri ramai pakwe jadi penanggah. Tapi saya x sebab saya sentiasa maintain...uwekkkkkkk... ; p

Ni pulak...sementara nak tunggu loceng nak gi makan. Maya kat belah kiri sekali. Saya lak no. 2 belah kanan (duduk). Kiteorang makan semeja tapi saya membelakangi budak2 laki sebabnyer.......eden pemalu la... Maya of course ler nak nengok secret admire dia. Kalu saya nak tau admire saya tu ader ke x saya tanyer la depa2 yang dok ngadap budak2 laki * Maner la secret admire saya dulu ek .... ntah idup ntah idak.
Hohoho...dulu saya ader minat giler ngan sorang mamat ni. Saya gelarkan dia MAMAK. Sebab aper??? Sebab kang sebut namer betoi pecahla rahsia saya. Muker dia ade iras2 Man Bai. Berjuta-juta gak salam yang saya bagi kat dia dan berpucuk-pucuk gak surat/kad saya bagi kat dia. Biler pkir balik cam sengal jer. Nasib baik kawen ngan EN. ABDUL HADI. Kalu x harus la muker anak saya mcm mamak wat roti canai.huhuhu.... ; p



Sebijik gambor minah kilang tahun 70-an kan??? Tu...Maya dok depan sekali. Yer la kan orang ketinggian kurang ni harus la dok kat depan mcm saya ni berdiri kat belakang la. Saya perkenalkan sorang2 yer...berdiri dari kiri (Ziela, Parek, Idut (kawan sekatil saya), of course ler eden dan IPP) dok dari kiri (Maya, Muni dan Zaina)





U all cuber tengok ape persamaan Maya ngan anak dia si Damia???? Of course ler rambut. Kihkihkih....adeh nak gelak kuntilanak jap....Ok...ok...kang merajuk lak si Maya. Time ni memasing raser mcm very the ayu sangat. tengok la tu lentok memasing. X silap saya time ni orang tengah dok bertungkus lumus study tuk SPM kiteorang buleh lagi dok bergambor. Tu yang SPM memasing x baper nak cemerlang cumer gemilang dan terbilang jer. Kalu x harus la memasing jadi Menteri Kabinet ; p

Last but not least....



Tenkiu Maya dengan kenangan yang kite cipta ni * perghh! Ayat...
Jangan marah eh...sajer nak gurau sambil nak imbas kenangan antara ko dan aku..... Alah...ko mcm x beser kena kutuk ngan aku...hehehe...luv u....mmmmmmmmmmmmuuuuuuuuahhhhhh...jgn meroyan eh.

4 comments:

my heart said...

AMBOI KEMAIN LAGI KUTIP KENANGAN LALU

min minna said...

apa yg patut aku wat skg ni..gelak guling2 smbil bogel atau menangih terus check in kat tampoi..??? tp mcm cun gak kita kan SUB time dedulu..wakakakka....TIDAK !!!!! x sanggup aku siot !!!! nangih aku tau...windu laa kat korang2 sume..beh giler time ni kan..

ietams said...

hahahaha.. lawak gedebos betuiii

amizah said...

wah gambar kenangan zaman dulu2 ya!!!

makcik bawang