Tuesday, October 28, 2008

jamuan lagi

Arini saya ada jemputan jamuan raya kat bahagian Kewangan. X jauh kat sebelah pintu ajo. Sungguh mulia depa ni. Camtu la time jamuan x luper orang lain. bagus..bagus....acik sokaaa.... Meriah betoi la makanan depa arini. Semua makanan saya raser. Xde miss walau satu pun. Diulangi.... SEMUAAAA yer.... Sampai senak pewot ni. Asyik2 muker saya dan As bangun amik makanan. Orang dah jemput kan. Harus la raser semua nya. X rugi depa jemput orang mcm saya ni. Dan saya sanggup kosongkan pewot ni semata nak makan semua nyer ..SEMUA NYER yer kawan2.

Ini ajo yang datang untuk wakil dari bahagian saya. KakPah poser..
Memula saya makan ni

satay

Pastu amik ni
laksa

Oh! Ya Abg MZ tolong amikkan yang ni

lemang + rendang
Pastu ni


nasik beriani
Amik ni untuk kali ke-2


satay lagik

Cuci mulut yang ni


kek dan rojak buah


Kenyang pewot suka ati.....

1 comment:

alamanda said...

sedapnyeee makan. mintak sket, bleh?

makcik bawang