Tuesday, October 28, 2008

Sihat sudah

Alhamdulillah...Iman dah sihat...Hehehe..dapat la ibu gi acara makan free. Semalam kan Deepavali. Dah dekat2 penghujung raya ni lagi siok dapat jemputan makan free. Eheh! Pegi jgn x pegi. Rugi wooo...

Memula saya gi umah kawan saya, Kak Ct (mahap yo gambor Kak Ct xdo sbb dia membz kat dapor).
Huhuhu...sedap nyer nasik beriani dia. Siap ada acar nenas, ayam masak merah dan paling special ader air lenci (laici..tu sebutan nenek saya) Dengan muker xtau malu nyer saya makan bertambah-tambah...Alaaa..lagi pun maser tu hanya saya sefamily ajo. Tetamu lain dah balik.


Ni anak2 Kak Ct. Yang baju kuning tu sebaya ngan Iman beza cuma 8 ari jer

Saya x buleh dok umah Kak Ct lama2 sebab saya nak ke umah PakTih saya kat Sepang. Xde open house pun tapi dia dah ajak so gi la ngendeng-ngendeng nak makan free. Kat umah PakTih makan mee goreng jer.


Mentang2 dah sihat...kemain lagi

No comments:

makcik bawang