Tuesday, October 14, 2008

jamuan raya

Pepagi tadi kan saya ader bgtau yang kat opis saya ni ader wat jamuan raya @ jamuan perpisahan tuk pegawi yang dah pindah maser bulan poser aritu.

Makanan ader yang ditempah kat kafe, ader jugak yang masing2 bawak sorang satu jenis. Saya? Nak tau saya bawak aper????


Jeng jeng jeng.....





Yessss...kari ayam...memula saya xmo janji ngan depa tapi biler nengok si Iman x menggedik mlm tadi so saya masak la kari ayam ni...Ehem...bangga campor poyo ni. Alhamdulillah licin....

Sampai raser nak malatop pewot ni sbb banyak sangat makan. Cumer satu jer yang saya x makan. Kek marble coklat ni



Kek ni mmg tedap tapi pewot saya ni dah penoh. Kalu U all nak tau kek ni tempah dari Kak Mas. Kat entry dolu2 saya ader citer.

Luper lak nak citer. Jamuan perpisahan ni tuk Dato' (x dapat datang sbb dia nun kat over the sea - Sabah), Cik Laila, Puan Lisa dan Cik Tini. Depa ni dpt naik pangkat.



Laila yang pakai baju pepel, Tini yang free hair (panjang), Lisa yang pakai baju kurung ijo (chinese)


Mereka di sebalik pantry


best pren
muker tersepit ku


nyam..nyam..nyam...



hepi besday 2 Tini & Zana

yati wat muker 'seng'

As ngan cik Waney

me wif yati n Kak Mon

me wif Wanie


Kiteorg jmpt Bhg Kewangan jer sbb Bhg lain jahat ngan kiteorg. Buleh cenggitu???

Itu ajo tuk arini. Saya nak balik ni. Kang x pasal kena tinggal bas

Sori ler very the banyak gambor...dulik...

1 comment:

min minna said...

jdnyer pepel laa kaler baju raya ko hehehe

makcik bawang