Tuesday, October 14, 2008

rombongan cik kiah...

Pas kenyang melantak kat umah Kak An, gelak kuntilanak dan bergambor sakan kami berkonvoi lak ke umah Maya.

Akceli umah Maya ngan Kak An bukannya jauh sangat. Umah Kak An kat Presint 16 berjiran ngan Alamanda Maya lak kat flat pensel kat Presint 9 *tu pun puas menghafal jalan nak ke sana sbb takut kena jeling ngan Papa Iman. Kak An jadi ketua rombongan sbb dia kan org Putrajaya. Pe2hal leh salahkan dia.

Maya mmg tau nasib baik musim raya kalu x mau nyer kena debik. Ada ka patut dia salah bagi nombor umah. Patut la biler ketuk2 xde org bukak bagi salam pun x berjawab. Biler call Maya ruper nyer nombor umah nombor 3 bukan nombor 1 *tula Maya time matematik ko ponteng kelas...hik...

Maser kat umah Maya Iman lak merengek nak tido. So terpaksa la saya menipiskan kulit muker ni tuk tumpang bilik ayor sbb nak mandikan Iman. Bior segar skit pastu baru leh tido *thanks Maya
Plan nak gi umah Kay terpaksa kensel. Len kali la gi umah Kay.

Kat umah Maya situasi gelak2 kuntilanak masih mcm kat umah Kak An. Ntah aper yang digelakkan saya pun xtau. Saya elok jer dok makan sambil ngasuh anak. Dorang tu xtau la naper *Ceh ayat kaver diri

Tapikan biler pikir balik cam mimpi jer biler masing2 dok kendong anak. Kalu dolu2 (time skolah) masing2 cam sengal je. Dan....ia juga mengingatkan saya bahawa....sayaaaaaa.................. dahhhhhhh...............tuo.....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa * eh cop2 Kak An lagi tua sbb dia tua setahun dari saya, Zulie dan Maya.kehkehkeh gelakkan Kak An

Oh yer...arini entry yang saya buat adalah entry versi kutuk mengutuk...

Gambor


Bapak2






tedap Maya masak

3-3 gambor ni terpaksa saya editkan sbb nak sorok wajahku nan serabai

Note : Geng, tahun depan kite wat cenggini eh...ajak yg lain

3 comments:

ietams said...

pecah pewot tengok kan..

FaizFarwizah said...

muhahahha gilozz btul la time tu.. wei sob.. ko edit gamba tu...seropa cam zaman sblum merdeka je..

min minna said...

kalu ada terkurang sana sini (mmg ada pun) aku minta maaf zahir batin..

g 1..aku ngh plan prog dis wiken ..mcm nak g redah umah k.an n zulie..tgk dulu camner ek..

makcik bawang