Tuesday, October 14, 2008

tengahari di umah Kak An

Hihihi...sajer letak tajuk cenggitu. Tajuk membodek Kak An namer nyer....membodek sbb nak suh Kak An tapau lauk lagi.


Akceli mase memula plan aritu nak gi umah Maya jer. Tapi Papa Iman kater alang2 dah ke Putrajaya terus jer la gi umah Kak An ker, umah As ker, umah Kay ker....Sebab nyer senang jer....dia (Papa Iman) membizi...

So pepagi lagi saya dah msg Kak An bgtau yang saya nak ke umah dia sekali. X kira la gi umah dia dulu ker...umah Maya dulu ker... Pastu dia reply suh gi umah dia dan lunch sekali kat umah dia.MAKAN???Uishhh...maner leh tolak. Jeki tu...


~Kak An, Sob sajer jer cakap jgn susah2 tapi sebenar nyer ader ayat tersirat.hihihihi


Saya sampai umah Kak An dlm kul 1 tu pun sbb ader eksiden kat Bangi. Tapi bagus gak xyah tolong Kak An...hihihihi...sampai2 leh terus makan *ceh...buruk perangai


Ingatkan si Zulie sampai dulu kosan eh maser Kak An call dia kat umah lagi. ~ ko mmg tau Zulie...dah terjelir lidah aku nahan lapar


Maser makan saya buat umah Kak An tu mcm umah saya. Tuan umah dok bersimpuh tapi saya bersila selebar-lebar alam...Eh! cop ...Zulie pun samer... * sajer nak babitkan Zulie


Sampai saya luper yang MIL Kak An ader. Nasib baik dia sporting...

Tapi...lauk dia mmg superb...perghh...slrrrppppp..... 2x saya tambah..dulikkkkk!


ni maser OTW

lauk


note: gambor saya tgh makan nan ado la....

No comments:

makcik bawang