Wednesday, October 15, 2008

sahaja aku...

Sahaja aku bukak poser ....

Ceh! Ceh! konon la nak poser arini tapi sekali kul 11 pagi orang tu dah minum

Pastu tengahari tadi dia gi tapau nasik goreng

Meh terajang dia, terajang ikut kelajuan masing2

Nak tau saper orang tu?

Tu...orang yang tengah taip blog ni. Keh..keh..keh..... gelakkan diri sendirik

X baik tau U all, saya bukan suker2 jer nak minum kul 11 tadi tapi kan saya cirit birit dari malam tadi tu yang letih dok berulang dari toilet. So, biler dah berulang dari tempat duduk ke toilet terus tenaga zahir dan batin saya ni kurang dan perlu dicas balik..

Errrr.....leh ke pakai alasan tu????

Sahur subuh tadi baekkkk punyer...(sambil angguk kepala mcm Nana Tanjung)
Pastu siap bgtau kat semua orang "orang/akak poser"..
Dush..tombok diri sendirik
Ape nak buat saya x buleh nak halang penyakit2 cenggini hadir dalam diri *aiceh..

No comments:

makcik bawang