Wednesday, November 12, 2008

dibelanja

Hohoho..
Saya sangat soka biler ader orang nak belanja
Cik Amirah belanja kami satu opis sbb dia baru naik pangkat
Walaupun ianya sekadar tapau dan terlepas peluang saya nak menghirup udara kat luar nun,
saya tetap soka
Soka sbb duit I x kuar
Kehkehkeh....
Tima kasih kat Cik Mirah dan tahniah la yer sbb dah naik pangkat
Keje rajin2 tau nnt dapat naik pangkat lagi dan biler naik pangkat, buleh la belanja lagi
Hik....



Arini menu lunch saya sangat la heavy nyer..nasi beriani. Siyes wei tedapppp..... U all gi la kat restoran Anje Bandar Baru Bangi. Cewah! Duta nampak...





Cik Amirah yang pakai tudung kaler oren ni. Yang bergambar menyenget tu buat2 x nampak yer. Of course ler tuan punya blog ni. Cik Mirah jugak pembaca blog saya tau......ehem....Tapi keje saya siapkan, Cik Mirah?? Angguk tanda setuju : p

No comments:

makcik bawang