Thursday, November 13, 2008

nape aku???

Tadi dapat memo dari Bahagian Perancangan Koporat
Dari yang saya bacer tadi, depa mintak Ketua Bahagian masing2 lantik AJK untuk Pengurusan Laman Web
Tetiba Yati bgtau..

"Kak Ina, nama akak"
"mana?? tengok2..."

Cis...Tuan Saiful ni memang tau...cari la orang lain. Mentang2 la kat opis ni saya sorang jer ader blog..Sesoka ati tau... Saya x marah pun. Tapi kalau dah jadi AJK, harus la selalu ada taklimat la, latihan la, dan segala la. Dan kalau ada taklimat atau latihan ker harus la ader makan free kan. Xkan telan ayaq liuq jerr.....Kihkihkih...acik soka makan free.

Saya tengah berpikiran positip ni...mungkin jugak Tuan Saiful nengok saya ni berpotensi kot...Aiceh...buwekkkkkk!!!!! Perasan... Atau pun mcm selalu Tuan Saiful kata "budak suka nyanyi"...
Yer...yer kot dek sebab bakat 'terendam' saya ni tu yang dia pilih saya. Tapi, aper kena mengena hobi saya yg suka menyanyi ngan lantikan sebagai AJK??? Acik kompius... Ahhhhh.....aper2 ajo....Kata "BERKHIDMAT UNTUK NEGARA"...harus la berkhidmat tanpa banyak citer....

Tapi, kan dalam isi kandungan memo tu ada satu yang saya soka, tugas saya menambahbaik susun atur, gambar dan grafik. Kalau mcm tu saya nak letak gambar saya besor2 buleh???? Pastu baru letak gambor Dato' KP. Nanti web site Kastam dah cantik saya jaja kat blog nih eh. Kalau cantik tu nama nyer hasil keje saya kalau x, orang lain yang buat.



U all, ready. Saya amik gambar U all ni...hik...

2 comments:

beloved said...

sub, sebagai penjawat awam, berpeganglah kepada "SAYA YANG MENURUT PERINTAH" ok? wakakaka....

ina's said...

dek sebab tu la nak xnak kena wat gak

makcik bawang