Thursday, December 11, 2008

argghhhh..

Korang ader petua x camner nak kempiskan pewot???
Meh la share ngan saya
Kesian kat saya...
Iskkk *ceh..

Dah baper orang yang saya jumper mesti tanya...
"akak peknen eh??"...
"dah baper bulan?".....
"Iman nak dapat adik lagi ker??"

Cis...cis...cis....sungguh kureng tau
Huwaa..wa...wa......jatuh la saham I
Nak wat camno dah selera makan I membuak-buak

Kak Ummu, resepi diet akak tu saya x try lagi la
Zulie, petua ko tu aku baru buat sekali jer

Xpe-xpe janji muker cun kan * aiceh! ayat jaga hati

5 comments:

ietams said...

buat seat up je le..

beloved said...

sub jangan minum ais. Air dalam peti ais pun jangan minum. Minum air suam jer...

ina's said...

inas:ietams - hermmmm..

inas:beloved - aku x minum air dlm peti sejuk.

said...

tarik napas kuat2...
hembus pelan2..

hehheheh



(^_^)

ina's said...

inas:yanieputrajaya - hurmmm..fuhhh...camtu eh??

makcik bawang