Wednesday, December 10, 2008

alahai Iman

Kadang2 geram pun ader biler 'dia' buat perangai
Tapi biler ingat balik kelakar pun yer
Tu tanda nya otak 'dia' ligat mencari sesuatu atau nak buat sesuatu
Saper 'dia' dalam petikan??
Ceh....mcm soalan peksa untuk BM lak
Hik...
'Dia' ialah sayang busuk intan payung saya yang sorang tu
IMAN HADIF
Hal ni jadi minggu lepas maser tenet tengah bengong kan
So kena la citer minggu ni jugak
Kang terlupa saper yang susah??
Acik jugak.....
RABU
3.12.2008
Saya amik EL sbb Iman x sihat
Nak antor ke umah MIL mcm kejam lak kan
Yer la si Iman x mau berenggang langsung
pastu lak x mau menyusu
Tambah lagi dengan berak2 + merengek jer
Punca dia jadi mcm tu sbb saya baru tukar susu untuk dia
Dari lahir sampai la ni (sebelum tukar susu) saya bagi dia susu Nan 1
pastu try la bagi Nespray 1+ tapi mcm x sesuwei so sambung balik bagi Nan 2 pulak
Dek sebab dia x sihat, kami 2 beranak dok berkurung sampai la ke petang
Lagipun papa Iman keje
Malam tu biler tengok dia dah sihat baru kami keluar
Tu pun keluar sbb nak makan kat A&W


Dia nak main 'menatang' yg masuk 50sen tu pun saya layan
Kat A&W buleh lak dia wat stunt kat atas kerusi
adoiyai...kesabaran la....



La ni dia kemaruk nak naik escalator lak
kami layan jugak
dukung dah x mau kalau dah buleh berjalan xpe ni nak merangkak
kat lantai shopping complex tu
U all tau aper terjadi lepas balik umah?
Dia bantai menangis sampai dekat sejam jugak la
Risau pun ader gak
Dalam hati ni naper lak???
Sakit perut kot...last2 Papa Iman kater siap aper yang patut then gi klinik
sementara saya tengah siapkan susu, dokumen aper yg patut dan sewaktu dengannya
Papa bawak masuk keta dulu
Tapi ........
dia buleh ketawa sambil melompat suker
dan..dan ....tu berenti nangis
cis..cis....cis...
x ke menyirap tu..... last2 kami gelak jer
so x jadi la gi klinik tapi keluar jugak la
kami pi sini.....

>>>>>>
yer funfair ....lagi la melonjak suker
kunun dia ingat kami nak masuk tapi kami hanya lepak kat parking jer
tapi itu dah cukup untuk puas kan hati dia
untuk tido kan dia kami pusing satu Senawang pastu pusing satu Paroi lak
then baru dia tertido
sampai umah dah kul 12
x ke haru tu....
Hai la Iman...sabar jer la
note : naper eh...minggu ni entry saya panjang menjela???mcm balas dendam jer sbb dah lama x apdat

No comments:

makcik bawang