Wednesday, December 10, 2008

citer hantu

Sambung entry lepas

maser saya tengah settlekan 'hutang' saya
Saya dengar akak cleaner tu berborak dengan budak dari Audit
dari yang saya dengor, anak sedar akak tu yang jugak cleaner terserempak ngan 'benda' yang tengah menyusukan baby kat tempat rehat cleaner tingkat 2 Utara
Huhuhu...nasib baik saya kat Selatan
Dari citer dia jugak nasib baik 'benda' tu membelakangkan dia
'benda' tu jugak rambut panjang sampai lantai pastu pakai baju putih
maser kejadian tu dalam kul 6 +++ pagi kot
Saya pun lepas settle 'hutang' dengan busy body nyer saya tanya akak tu
pastu tu pun bla...bla...bla..menda yang sama
hiiiiiii..takut jugak saya
Dahla saya orang pertama sampai opis
pastu pulak saya jaja citer ni kat opis
Abang MZ pun kata yang 'benda' ni memang orang dah selalu jumpa kat parking
Tapi 'benda' ni x kacau orang
Cumer saper yang nasib baik buleh la terjumpa
Pernah gak cleaner dulu yang pengsan
tapi la ni dia dah resign

Mintak2 la 'benda' tu x teringin nak jumpa saya
Ish.....x mau pikir la...
Takutttttt........

No comments:

makcik bawang