Wednesday, December 31, 2008

hepi new year

Hepi new year untuk semua blogger
yang link atau x link saya
silent readers *kot ader la
semoga tahun baru 2009 ni membawa seribu makna untuk korang
x kira la new year untuk tahun hijrah 1430 atau tahun masehi 2009
semua orang mesti ader azam tahun baru kan?
saya pun ader jugak
tapi aper2 pun saya nak nangis dulu
huwaaaaaaaaa....isk...isk...



nangis sebab acik dah tuooooo...
tahun depan saya dah 29 tahun
cepat betul maser berlalu

Azam saya ialah :-

* nak majukan diri maksud saya lebih bagus dari tahun 2008
* nak banyak kan amal kurangkan dosa *dah tua wei bawak2 la insaf
* kalau buleh mesti dah ader umah sendiri
* nak positif kan ape yang negatif maser tahun 2008

dan saya hepi sangat sebab kebanyakan azam tahun 2008 ni ader yang dapat saya laksanakan
Alhamdulillah......

No comments:

makcik bawang