Tuesday, December 30, 2008

krismas @ sunway lagoon

Cuba teka cuti krismas aritu saya gi maner?
Jeng..jeng..jeng....hahaha...pagi2 lagi dah buat teka teki sengal
dah tentu title kat atas nun awal2 dah bgtau yang saya gi Sunway Lagoon




Akceli planning nak ke Sunway Lagoon ni adalah keputusan terakhir
memula tu plan nak gi PD pastu pikir time cuti2 cenggini mesti orang ramai
so, x jadi la pastu wat keputusan nak gi mandi kat jeram *acik luper nama tempat tu sbb Kaklang yang cadangkan
x jadi gak last2 wat keputusan ramai2 gi Sunway Lagoon
tu memang saya dah tau kompom ramai orang nak pulak time cuti krismas, kan
tapi degil nak gak gi sebab acik lum pernah gi Sunway Lagoon ni
Patut Kaklang ngan Kaktih gi tapi last minute Kaklang x sihat pastu Kaktih lak ada hal so, yang pegi hanyalah saya 3 beranak, pakcu dan Angah
lain2 pun ada hal tersendiri






Biler sampai jer kat Sunway Lagoon, mak aih...bapak ramai orang kat sana
Nak wat camno kan redah jer la
Tapi kan, satu jer yang buat saya begitu keciwa....
iskk..iskkk....huwaaaa...time nak tukar baju kat toilet tetibe 'penyakit orang fomfuan' mai
terus hilang mood tau.....
X dapat la saya nak meng'enjoykan' diri kat sana
takat main air takat buku lali aper kelas kan
bak kater Pija (biras) "ala...redah jer..."
Oh! tidak......

No comments:

makcik bawang