Tuesday, December 30, 2008

xtbt kat Sunway Lagoon

Nak masuk Sunway Lagoon ni kami amik pakej 3 parks (water park, amusement park & wildlife park)
RM60 untuk satu kepala
Iman free ajo



Dari umah saya dah siap goreng naget untuk Iman
memang saya tau OUTSIDE FOOD AND DRINKS ARE STRICTLY NOT ALLOWED
tapi xkan semua nak beli
atlis terisi gak la perut ni sementara nak gi beli nasik
tapi apakan daya, last2 kantoi gak walau dah sorok kat lipatan baju2
nak xnak kena la simpan naget tu kat dalam locker






Nasib baik ader makngah Iman
Dia la yang layan Iman mandi
Dia jugak yang bawak Iman main kat sana sini
saya hanya jadi pemerhati ajo
non ado mood gitu
jeles nengok orang main itu ini






Biler makngah dah letih layan Iman, Papa pulak yang layan
Ibu hanya mampu layan kat tepi2 ajo
nak lebih2 masuk kat air harap mahap la yo
Len kali la.....



Ralit betul saya dok perhatikan minah saleh yang pakai bikini biru tu
sementara dok nunggu ombak si minah salleh tu layan lagu sambil menari2 kat dalam air
Huh! kemain lagi... dah x peduli orang sekeliling lagi
saya agak dia mabuk kot
AGAK jer....









Walaupun keciwa x dapat main kat air tapi semua mainan kat Amusement Park saya layan
eheh! kecuali roller coaster ngan tomahawks
saya takut main semua tu
kalau ader orang nak bagi sejuta baru saya nak main
kalau takat ajak2 jer mintak ampun la....
... continue ....

1 comment:

ietams said...

bestnye iman main air.. pesal tak ajak haziq..huhuhu
man, kem salam kat awek pakai skarf kuning tu eh.. cun woh

makcik bawang