Thursday, December 18, 2008

muafakat membawa berkat





Kater orang la...muafakat membawa berkat
Hubungan saya ngan kawan opis memang muafakat
Walaupun kadang2 ader yang x puas hati kat sorang hamba Allah tu tapi saya x dendam
kira..abis kat situ jer la...
kadang2 tu makan ramai2 pun lagi bertambah selera
nak pulak makan sambil borak2 xpun gosip jinak *bukan gosip liar tau
Kami (saya, Kakpah, As dan Abg MZ) buat pot luck kat opis
Zirin dikecualikan sebab dia kan bujang trang tang tang
Masing2 bawak la sikit2 lauk pauk
Kebetulan semalam 17.12.2008 besday Abg MZ

bila dikumpulkan jadi banyak pulak. buleh satu opis makan

saya bawak gulai udang
asam pedas ikan kembung ngan nenas - Yati
singgang ikan tongkol - Misha bagi

sayur tumis air - As

sate disponsor oleh Abg MZ
Yang x masuk dalam gambar ialah nasik. KakPah bawak beras pastu masak kat opis
Memang bestttt sangat
Mcm bekpes arini kami masak nasik lemak
patutnya saya bawak sambal tapi acik mcm malas jer kan
so beli ajo
(sori gambor x amik sebab kelaparan)
Next time nak buat lagi tapi tengok pada kelapangan
Dats y la saya mcm bercinta jer nak tukar ke Seremban
Kat sini best
kawan2 pun best
kami semua open minded
buleh main kutuk2 lagi
kami jenis x simpan dalam hati punya
saper2 yang nak emo2 buleh blah
tu memang awal2 lagi saya dah sound
kami juga saling kaver antara satu sama lain
bior pecah kat perut jgn pecah kat mulot
note : aduh..sedap nyer lagu selamat ulang tahun sayang form Imran Ajmain. Nanti acik letak kat blog

No comments:

makcik bawang