Wednesday, December 17, 2008

tanpa


tanpa - 6ixth sense


// Resah yang ku
ubah dalam kata
melukiskan kesunyian
tanpa engkau aku tak mengerti

meski
pagi itu menatapi
akan sunyi tanpamu
menemani aku sepi

*tanpa..cintamu aku resah
tanpa.. kasihmu aku hampa
tanpa.. dirimu aku mati
hohoo...

ulang * 2 kali

kini benar-benarku rasakan
dalam benak hatiku tanpamu
ku tak mengerti
takut
takut jauh dari dirimu
kan kau tinggalkan aku sendiri
tanpamu aku mati
hohoo..

ulang //
ulang *

sangat soka dengan lagu ni nak pulak vokalis dia hencem....
wa..wa...wi....tomei gituk..


note : psst...tadikan detektif Linggam datang opis saya, rupanya dia kontraktor untuk cleaner...hummmm
*sambil buat muker berlagak

1 comment:

said...

lagu ni best...detektif linggam gerak khas tu ker...hehhehe

makcik bawang