Wednesday, January 7, 2009

aku yang kebosanan

lambat nau nak nunggu jam tu ke pukul 4.30 petang
dah la mcm bosan jer
As xde lak tu
dia gi check up
hurm...minggu depan dia dah last keje sebab dia amik cuti awal
kan due dia ujung bulan ni
lagi la bosan gilo babas...
haih la......
isk..petang2 mengeluh



Xtbt saya sebelum balik ialah 'tacap' muker pastu kemas henbeg
bukan aper, sebelum ni barang2 memang saya sepah2kan jer
biler nak balik baru kelam kabut
takat ni alhamdulillah xde kecurian lagi la kat opis saya ni
walau saya sepah2kan duit
*bukan nak eksen la
alat2 mekap saya xde la gah maner
yang beser2 jer, setaraf ngan gaji dan taraf idup saya
bedak-maybelline, lipstik-silky girl, celak-mac
maner ader mahal belas hinggit jer
hohoho...duit tu bukan nak nunjuk yo
tu duit manjer yang Papa Iman bagi
kan arini 10 Muharram dan sunat untuk suami belanja isteri
tu yang main sepah jer tu
kalau duit sendiri harus la simpan elok2
sayang woooo.....



Naper ntah, menjak kebelakangan ni suker nau saya bergambaran buat muker mcm tu
muker x buleh blah.... :D
arini saya pakai ala-ala orang nak gi mahkamah
kater keje ngan peguam, kan
harus la berangan lebih..

Dah la...saya nak balik ni...
kang kena tinggal bas naya jer...
bye....muahhhhhsssszzzz kat korang


2 comments:

said...

tacap muker sebelum balik tuuuuuuuuuuuu

hehhee mesti la nak lawa2 kan...

balik jumpa pemeli terchenta...

psst kak ina..lawa header blog baru...

geegeege

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

ina's said...

inas:yanie-header tu hasil dari tangan ku yang gatal.hehehe..tacap..jgn x tacap

makcik bawang