Thursday, January 8, 2009

arini

arini...saya bekpes nasik lemak sambal ayam
yummy yum.... *abis la bertambah la inci kat pewot ni



arini saya serba biru
arini saya pakai baju batik kaler biru, tudung biru, selipar jepun kaler biru, shawl kaler biru
korang jgn ingat saya gi keje pakai selipar jepun tau
tadi saya gi toilet jap



arini saya dapat cenderamata dari Cik Zana pun kaler biru
oooo...cenderamata tu datang dari Bandung, saya pun xtau namer menda tu tapi buleh la kalau saya kater tu tempat lipstik






serba serbi biru....kan...


arini mood saya elok
arini saya non ado banyak keje
arini saya asyik berborak jer
arini saya asyik main msg jer
arini saya ngantuk
arini ari Khamis bersamaan Khamis malam Jumaat :D
oooppppss..tersasar lak....18sx wei
arini saya cam bengong jap
arini saya x baper betul

deiiii...baper banyak arini daaaaaa.....


No comments:

makcik bawang