Monday, January 12, 2009

beli barang dapur

Alang2 nak cari hadiah untuk Iyoi
kami pi beli barang dapur sekali
dah seminggu dapur x berasap sebab barang dapur dah kering
bukan x mau gi beli tapi time wiken ader jer xtbt
kalau hari keje x yah cakap la....
tempat biasa yang kami pi ialah kat Giant Senawang
senang dan dekat ngan umah
x payah susah2 tempuh jam ker

Selain cari hadiah untuk Iyoi saya cari jugak hadiah untuk Yati
oh yer...besday Iyoi on 8th Jan lepas dan besday Yati arini
ooooo..patut la pompuan tu cuti arini...
ader udang disebalik mee
saya ni walau kadang2 ader yang x puas hati kat dia, tapi saya x luper hadiah untuk besday dia
kater tahun baru nak positif kan yang negatif
harus la bukak buku baru
luper kan yang lain........



stok megi harus sbb kadang2 time lepak2 tu tetibe perut lapor jer dan beras 'Jalaluddin Hassan' lak beras wajib sbb tu jer yang serasi ngan perut dan periuk saya. Kalau beras lain cepat jer basi dan berair.



aik Papa...cam tensen jer...hihihi....muker kena pau dan kena tawaf Giant



si bujang yang makin lasak menjak dah dapat kaki...


amoi yg bungkus hadiah utk Yati
saya belikan lampu tido untuk dia
Iyoi lak saya belikan Lego





pas penat tawaf gi sapedek pulak
kami pi isi perut kat food court ajo
kali ni saya x amik mee sizling tapi cuber try test : p
nasik goreng kmpg yg tedap tuuuu....
Lepas settle semua saya bergegas balik umah Mama
sebab malam tu ader sambutan besday untuk Iyoi dan bacaan Yassin
tapi x buat kat umah Mama
haaa...tu nanti saya citer kat entry yg lain eh
note : gambar blur sbb pakai enset 'canggih' saya tu

No comments:

makcik bawang