Wednesday, January 21, 2009

hepi besday, abang....

Lovey Birthday


arini 21 Januari, besday papa Iman yang ke ......
ehem..nak rahsia konon...
dah 30thn pun dia....
beza umur dia ngan saya 1thn jer

xde plan nak sambut besday dia sbb arini saya poser
saya tengah gigih mengganti poser
malas nak buat last2 minit

hadiah untuk dia dah pun saya siapkan
saya belikan dia ni ..............




saya cumer kirim kat adik saya yang dok kat Damansara tuk belikan kasut ni
saya dah survey rege antara kat KL ngan Semban
banyak beze rege dia
so, papa Iman kenalah tunggu sampai ari Sabtu
ingat nak bagi kad sebelum gi keje tadi
tapi apakan daya kad tertinggal kat opis pulak
petang karang la baru bagi

semoga Papa Iman dimurahkan rezeki
dipanjangkan umur
dirahmati dan dilindungi Allah
serta jadi asben dan Papa yang terrrrrrr....best

I Love You.

1 comment:

ietams said...

hepi besday papa iman...
lawa oh pezen tuh

makcik bawang